Jste na: Offia.cz
Reklamace zboží zakoupeného u partnerského prodejce
Pokud jste zboží zakoupili u našeho partnerského prodejce, můžete reklamaci uplatnit přímo u nás. Stačí nahrát prodejní doklad (viz níže) a v dalším kroku vyplnit jednoduchý formulář. Uděláme vše, co bude v našich silách, abychom reklamaci vyřešili k Vaší spokojenosti. Po vyplnění a odeslání formuláře Vám zašleme informace o dalším postupu.
Prodejní doklad
Nahrajte prosím prodejní doklad (fakturu / účtenku) od zakoupeného zboží. Pokud máte doklad pouze v papírové podobě, můžete nám ho vyfotit nebo naskenovat.
Upozornění
Rádi bychom Vás požádali, abyste nám neposílali zásilky, dokud vás k tomu nevyzveme. Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, totiž nejsme schopni zpracovat.
Též upozorňujeme, že reklamace zboží zakoupeného jinde než na našich e-shopech jsme schopni řešit pouze opravou nebo výměnou. Pokud si přejete vrátit peníze, musíte se obrátit na prodejce, u kterého jste zboží zakoupili.